ONLINE ONDERNEMERS ONLY

21.11.2025 18:30-22:30

@ De Werfkelder, Utrecht

Hey, voordat ik begin hรจ…

jij komt hier via Linkedin รณf instagram

Anders heb je hier ws niks te zoeken ๐Ÿ˜Ž.

Dit is voor de online ondernemers. Die bazen in de arena called social media. En ik ga niet langer m’n best doen om mijn salespagina รณรณk te schrijven voor mensen die via een andere weg hier terecht komen, afstoten is het nieuwe aantrekken ja toch :p.

Dat gezegd hebbende:

๐ŸคŸ Let’s get this party started ๐ŸคŸ

Jullie hadden er al meteen zin in bij de SAVE THE DATE ๐Ÿ˜

Daar ga ik je ook aan houden nu, dat begrijp je

Sommigen stonden er nรฉt anders in…

๐Ÿ˜‚ wat kan ik zeggen, je hebt soms wat hersteltijd nodig. But it’s worth it๐Ÿ‘‡

ยฉ Dummy afbeelding bij de DIVI Salespagina Building Blocks van Let's get LOES (www.letsgetloes.nl)

#SORRYNOTSORRY ๐Ÿ˜

Maar goed er zijn hier natuurlijk ook nieuwe mensen, HALLO NIEUWE MENSEN! ๐Ÿ‘‹๐Ÿ˜„

Let me introduce myself

Marloes Lodder aka LOES

Oprichtster en eindbaas HELEMAAL LOESOE

In 2019 startte ik met ondernemen als WordPress Webdesigner voor ondernemers (inmiddels Salespagina Expert), en nam ik afscheid van een superleuk jong detacheringsbureau. Bye bye community en gezelligheid! Ik wilde toch op z’n minst elk jaar een ordinair eindejaarsfeest, misten niet meer mensen dat?

Na een poll op mijn instagram account bleek er zoveel animo dat ik mijn eerste feest organiseerde in 2022 voor meteen 154 ondernemers! ๐Ÿฅณ

Als online ondernemer ben je altijd maar druk met verbeteren, groeien, persoonlijke ontwikkeling, doelen en omzetcijfers en het is mijn missie om wat fun en verlichting te brengen in het drukke ondernemers-bestaan.

Gewoon eens even volledig in je zwakte staan zeg maar ๐Ÿ˜…, of zoals ik in deze video zeg: “EUJ JE HOEFT FF NIKS!”

Een avondje LOESOE met je mede-online ondernemers!

Dit is het bedrijfsfeest wat niemand nog voor je organiseert ๐Ÿ˜Ž en JA het gaat รฉcht los (ik krijg deze vraag dus legit vaak ๐Ÿ˜…).

In een echte uitgaanstent met DJ dus. Geen schraal zaaltje met een paar lampen, geen netwerkborrel waar iedereen alsnog correct staat te doen.

We gaan tot de grond.

We gaan laag :p.

Je gaat laten zien hoe soepel je was in je studententijd. We gaan voor die schoolfeest vibes. Vooraf preppen met je matties, en met kriebels in je buik naar binnen. Oe, zou die ene er ook zijn…?

Hold on… Boris zei ’t beter

De magie van een zaal vol gekkies mensen zoals jij

Het mooie van deze setting, is dat iedereen zijn branding en positionering even lekker thuis laat. Dat we elkaar in plaats van vanachter ons scherm OFFline ontmoeten als mensen met dezelfde struggles en passie. Lekker bitchen over het algoritme en al die AI enzo (zing je AI AI AI al mee? ๐Ÿค“).

Het maakt hier geen klap uit of je een starter bent, al 10 jaar onderneemt, of je 2k per maand verdient of 20k, of je 100 volgers hebt of 100.000. Je kan niet dansen met een masker op! Wel met partyprops, daar worden je moves beter van, die regel ik voor je ๐Ÿ˜.

โ˜ ๏ธ DISCLAIMER: Dit is GEEN netwerkevent. Ik herhaal, dit is GEEN netwerkevent โ˜ ๏ธ

(behalve op je factuur, you’re welcome ๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ)

Komen er veel mooie nieuwe connecties en samenwerkingen uit voort? JA, 100%. Maar kom je met die intentie… dan ga je ws teleurgesteld naar huis.

 

Je komt hier om te VIEREN dat je ondernemer bent met andere ondernemers. Nieuwe vrienden maken? Let’s go! Serieus pitchen? Please NO.

“Er waren echt ALLEEN MAAR leuke mensen”

#truestory ๐Ÿ’›

 

De HELEMAAL LOESOE community is na 6 feesten al lekker gegroeid, maar รณรณk is elk feest ongeveer de helft van de aanwezigen er voor het eerst! Wees dus niet bang dat je daar als enige staat tussen een massa van bekenden.

Wรฉl kan ik je aanraden om met een buddy te komen, want de meeste mensen komen om er gewoon een mooie avond van te maken met hun matties.

Maar als iedereen weer een paar andere mensen kent en aan elkaar voorstelt, ga je zo met 5 nieuwe vrienden naar huis ;).

wat andere BAZEN zeggen…

Maar eerlijk? (๐Ÿคข๐Ÿฅถ๐Ÿคฌ)

Het beste beeld krijg je als je de highlights van @helemaalloesoe.nl bekijkt op instagram. Voel je geen YAY? Dan is het een NAY :p

Er staat van elk feest een highlight! Je kan naar rechts scrollen.

Alle BAZEN verzameluhhh ๐Ÿคฉ gaan we elkaar zien 21 november?

@ De Werfkelder, Utrecht 18:30-22:30

N

Bier / Fris / Wijn is voor de hele avond INCLUSIEF (twv 3k)

N

Een frietzak en borrelhapjes inbegrepen zodat je ook in leven blijft (twv 9k)

N

De lekkerste (guilty) pop / dance / urban hits van DJ Nik (twv 5k)

N

De leukste community en nieuwe connecties (twv 18k, maar eigenlijk... priceless)

TOTALE WAARDE 35.000 euro

Speciaal voor jou slechts 99 excl. btw!

(We zijn al over de 200, er is plek voor 250 ๐Ÿ˜€ OP = OP, VOL=VOL, beter dansen dan huilen)

BONUS!

Zet ook jouw eigen event(s) GRATIS in de Community Events Agenda op helemaalloesoe.nl

Ook wel: een UITagenda voor en door ondernemers! Hier vind je alle live events / online masterclasses / workshops / workations etc. van alle voormalige bezoekers op 1 plek!

Ik had zelf meerdere keren dat ik zag dat allemaal bekenden ergens waren, en ik dacht “hoezo wist ik dit niet?”. Dat gaan we niet meer doen ๐Ÿ˜‹.

HOE WERKT HET? Na aankoop van je ticket, voeg ik je toe als gebruiker en kan je vanaf nu elk event zรฉlf toevoegen!

Je bekijkt de agenda hier.

veelgestelde vragen

Moet je per se een (online) ondernemer zijn?

Yes! Om het feestje wel echt voor ondernemers te houden en niet het hele land uit te nodigen, is de enige voorwaarde dat je een KvK nummer hebt :p. Het is dus ook niet de bedoeling dat je je personeel meeneemt (tenzij zij ook zelfstandig werken en niet in dienst zijn).

Wat voor soorten ondernemers komen er?

Je staat tussen de leukste coaches, grafisch ontwerpers, VA’s, copywriters, foto- en videografen, social media en linkedin experts, webdesigners, ads experts, webshop eigenaren, noem het maar op :). Ik gok deze ronde ook een blik AI Experts? Kijk op het Linkedin event wie zich al hebben aangemeld! Ook deel ik in m’n instagram stories wie er komen en verzamel ik dit in een highlight ๐Ÿฅณ.

Hoe is de bereikbaarheid?

De locatie is 7 minuten lopen vanaf Utrecht Centraal! Met de auto is Q-Park La Vie het dichtstbij (5 min lopen).ย Parkeergarage Paardenveldย is ook een goede optie (8 min lopen). Of betaal maar โ‚ฌ7,50 voor een hele dag bijย P+R Science Parkโ€‹ inclusief busrit naar het centrum!

Wat gebeurt er als ik toch niet kan komen?

Je mag je kaartje gewoon aan iemand anders geven / doorverkopen. Dit is wel aan jou zelf om te regelen, ik repost ook geen stories met ‘kaartje te koop’ op insta om de energie op mijn account hoog te houden en omdat ik zelf ook gewoon nog kaarten kan verkopen. Stuur mij bij succes even een mailtje op helemaalloesoe@letsgetloes.nl om de gegevens van de ander door te geven!

Ik wil iemand een kaartje cadeau doen, kan dat ook?

Zeker! ๐Ÿ˜ Stuur me dan even een mailtje op helemaalloesoe@letsgetloes.nl! Ik stuur jou dan handmatig een factuur en maak een 100% kortingscode aan voor de gelukkige. Dit kan bijvoorbeeld ook voor meerdere mensen tegelijk! Een supertof cadeau voor je coachees, freelancers of je zakenpartners ๐Ÿ’ซ

Oefen je deze vast? ๐Ÿ˜…

#voorpret

21.11.2025 18:30-22:30 @ De Werfkelder, Utrecht
Waar echte BAZEN elkaar ontmoeten

Are you one of them??

Wil jij ook een salespagina die VERKOOPT? Check dan mijn webtraining ‘ De Ideale Salespagina’ ๐Ÿš€