Workshop functioneel chaotisch denken – voor een vonkend vette brand story

Workshop functioneel chaotisch denken – voor een vonkend vette brand story

In deze workshop leer ik je om functionele chaos & creativiteit in te zetten voor een brand story waar de vonken vanaf spatten. Zodat het luid en duidelijk is wat je doet, wie je bent en wie jou moeten bellen — en dat vervolgens ook doen.

Ieder bedrijf heeft een brand story nodig
Een brand story is een verhalende versie van je positionering: een oersterk verhaal als basis voor alle communicatie in je bedrijf. Wat is je missie? Je nieuwswaarde? En waarom moeten ze jou hebben — en niet een ander? Dit hebben, maakt schrijven én praten over wat je doet ongeveer 1,5 miljoen keer makkelijker.

Schrijf ‘m lekker zelf
Je kunt dit stuk werkgenot laten schrijven door een copywriter (hoi), maar je kunt dit ook prima zelf doen. Als je maar weet hoe — en dat weet ik toevallig ook. Een halve dag functionele chaos in mijn workshop is alles wat je nodig hebt.

En snacks natuurlijk. Dus die zijn er ook. Gemaakt door the one and only chef Trai Vegan.

Bij zijn?
Check www.janinke.nl/workshop voor alle info.

Vragen? Ik ben slechts een DM van je verwijderd.

Bij zijn? Scoor je ticket / inschrijving bij de organisator!

Wil je óók jouw eigen events hier delen? Kom een keer naar een event van HELEMAAL LOESOE en join the community!

(Vooralsnog tót november 2024 is dit GRATIS! Je maakt bij je aankoop een account aan, en kan direct events aanmaken.)

Volgend HELEMAAL LOESOE feest niet missen? Laat je naam en email achter en ik houd je op de hoogte*!